4 Nisan 2012

Üzgün olduğumda...


Üzgün olduğumda boş boş dolanıyorum
Boş boş oturuyorum
Boş boş yayılıyorum
- Ne yapıyorsun?
- Hiçbir şey, sadece ölüyorum

Üzgün olduğumda ortadan kaybolan bir şebboy olmak istiyorum
Ayılarla kış uykusuna yatmak istiyorum

Üzgün olduğumda her şey o kadar karmaşık görünüyor ki
Yüksek yerlerden aşağıya bakıyorum
Zehirli mantarlar topluyorum
Uzun banyolar yapıyorum
Ana rahmine geri dönmek istiyorum

Üzgün olduğmuda zırıl zırıl ağlıyorum
Üzgün olduğumda çirkin hissediyorum
Uzaya gitmek istiyorum, inşallah uzaylılar dünyayı yok eder
Her şeyin aptal olduğunu düşünüyorum, kuşlar aptal, şemsiyeler aptal, yağmur aptal

Üzgün olduğumda, tamamen siyahlara bürünüyorum
Aşırı çok aşırı derecede rezil hissediyorum
Yılbaşından nefret ediyorum, bayramlardan, ve doğum günü partilerinden
Karanlıkta tek başıma oturmaktan hoşlanıyorum

Üzgün olduğumda kaçıp gitmek istiyorum
Issız bir adada yaşamak istiyorum

Sonra psikoloğa gidiyorum ve psikolog falan filan falan filan diyor
Ben de onu öldürmenin ne harika bir fikir olduğunu düşünüyorum

Sonra bir sabah, uyanıyorum ve iyi hissediyorum
Dışarı çıkıyorum, her şey güzel görünüyor
Dolaşıyorum, oturuyorum, yayılıyorum
- Ne yapıyorsun?
- Hiçbir şey, sadece mutlu oluyorum.

Aglaia Mortcheva
Pin It!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazın