14 Şubat 2012

Canım Magnetim Benim

Canım magnetim benim
Seni ben çok severim
İyi ki girdin hayatıma
Sana en çok ihtiyacım olduğu zamanda.

Canım magnetim benim
Sen benim için o kadar önemlisin ki.
Dursan bile orada buzdolabının üstünde
Bir kılıçbalığıyla Çin pavilyonu arasında
Her geçişimde önünüzden en çok sana bakarım ben
Baştan sona okurum seni, kaçınırım ezberlemekten.
Heyecanla yaratırım bir mutfağa gitme vesilesi
Seni ben o kadar çok severim ki.

Bir tane de başka var orada
Eski diye üstünde kalmış senin
Dondurucuya yakın, öyle sevimsiz
Ama okuyorum onu da arada
Çokçana filozofik ve kibirli oysa.
Sen eflatun ve sıcaksın
Üstelik incesin
O ise yeşil ve beyaz
Harfleri de kocaman.

Uzakta olsam da seni düşünüyorum
Suretini kalbime kazıyorum
Sen benim biricik magnetimsin.
Bırakayım da hep öyle kalasın.

(Sevgililer günü vesilesiyle, haliyle)
Pin It!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazın