2 Ağustos 2012

Blog yazınızı kontrol ettiniz mi?


Blog yazarlığı konusunda en önemli konunun iyi ve orijinal içerik olduğunu biliyoruz. Ama tabii ki okunmak için yazıyoruz. Ne var ki, yazdığımızın insanlara ulaşması için dikkat etmemiz gereken başlıklar da var.

Blog yazımızı yazdık ve "Yayınla" tuşuna bastık. Ama o kadar saatlerce uğraşarak, araştırma yaparak yazdığımız yazının hiç de beklediğimiz kadar okura ulaşmadığını görüp üzülmemiz de mümkün.

O nedenle yazımızı yayınlamadan önce bazı küçük kontrollerle daha iyi sonuçlar alabiliriz.

Blog Yazısı Kontrol Listesi
1. Yazdıktan sonra iyice okudum mu?
2. Yazı olabileceğinin en tam halinde mi?
3. İlgili sözcükleri araştırdım mı?
4. Başlığı dikkatli bir şekilde işledim mi?
5. Tashihlerini yaptım mı?
6. Önceki yazılarıma bir ya da daha fazla link yaptım mı?
7. Gerekli yerlerde başka sitelerdeki yazılara link yaptım mı?
8. Bütün linklerin çalıştığını kontrol ettim mi?
9. Kullandığım kaynakları belirttim mi?
10. Dikkat çekici bir görsel ekledim mi?
11. Görseli doğru bir şekilde adlandırdım mı?
12. Permalinki optimize ettim mi?
13. Okurları çekecek bir ya da daha fazla öğe kattım mı?
14. İyi trafik almak için doğru bir gün mü?

Blog yazarlığı yaparken yazdıklarımızı daha çok kişiye ulaştırmakya yardımcı olacak birçok site var. Bu sitelerdeki tavsiyelere kulak vermenin çok faydası var.
Pin It!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazın